Oletko itse aktiivinen somessa? Entä onko yritykselläsi oma Facebook-kanava, onko se aktiivinen? Jos hommat ovat hallussa, onnittelut.

Jos tilanne on kuitenkin sellainen, että et itse ole aktiivinen somessa ja oman firmasi Facebook on avattu, mutta ei siellä mitään tapahdu – voisiko asiat olla toisin?

Kettu Markkinointi ja varsinkin Kari Oksanen, me olemme olleet aktiivisia Facebookissa yrityksenä ja asiakkaidemme kanssa vuodesta 2008. Olemme tuottaneet niin tavallista päivityssisältöä, arvontoja, kilpailuja, kyselyjä ja meillä on hyvä statistiikkaa siitä, mikä on toiminut ja mikä ei. Mikään ei ole koskaan täysin varmaa, mitä Facebookissa saadaan aikaiseksi, mutta tiettyjä perusasioita olemme jo oppineet ja huomanneet ja niistä kaikista myös kehittyneet eteenpäin tekemisessämme.

Vaikka julkisuudessa puhutaan, että nuoret ovat lähtemässä pois Facebookista, niin suunta on päinvastainen keski-ikäisillä, meitä on paljon Facebookissa.

Se ei maksa mitään, että istutaan alas tunniksi meidän toimistolla ja katsotaan, miten voisimme teitä auttaa. Meillä on laajalti asiakkaita, joille teemme Facebook-kanavan ylläpitoa täydellä palvelulla, eli yrittäjän ei tarvitse itse kuin olla pomona. Me hoidamme työt.

Kustannukset lähtevät noin 100€/kk kuluista.

T. Kari ja Niko