Uutiset

Mitä mainonta tarkoittaa?

Wikipedia: Mainoksilla tiedotetaan tavaroista, palveluista, aatteista ja ihmisistä. Mainonnan avulla luodaan brändejä eli tavaramerkkien ja tuotteen muiden aineettomien ominaisuuksien muodostamia mielikuvakokonaisuuksia. Myös ihmisestä voidaan tehdä niin sanottu brändi. Olen tehnyt markkinointia ja mainontaa koko aikuisen ikäni, aloittanut jo ennen täyttäikää ja jatkanut tähän saakka ja tästä eteenpäin, mutta kuitenkin välillä tuntuu, että yrittäjät eivät aina... Continue Reading →

Brändin hoitaminen useilla eri alustoilla

Brändin synnyttäminen on aina ollut monenlaisen työn tulosta. Tunnetuimmat brändit näkyvät, kuuluvat ja herättävät mielikuvia kaikkialla. Tämän päivän kuluttaja ei välttämättä tuijota vain yhtä tai kahta, vaan peräti kolmea eri ruutua samaan aikaan. Tämä tarkoittaa sitä, ettet voi jättää brändiäsi vain yhden alustan varaan. On tärkeää ottaa selvää, missä kohdeyleisösi viettää aikaansa. Selvittämällä oikeat kanavat,... Continue Reading →

Mökkeilijä on paikallisille liikkeille ja ammatinharjoittajille tärkeä tulonlähde

Suomessa oli Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2015 kaikkiaan 501 600 kesämökkiä. Mökkivaltaisin kunta oli Mikkeli, jossa oli 10 349 mökkiä. Seuraavaksi eniten kesämökkejä oli Kuopiossa, Paraisilla, Lohjalla ja Savonlinnassa. Lohjalla on mökkejä lähes 8500 kappaletta. Tavoita 20 000 kesäasukasta Yllättävän harvalla lohjalaiselle on oma mökki Lohjalla, joten suurin osa mökkeilijöistä tulee muualta, ja mikäli haluat tavoittaa tätä... Continue Reading →

Kotisivut vihtiläisille yrityksille

Ketut ovat toimineet nyt Lohjan ja Vihdin alueella noin 17 vuoden ajan ja kotisivuja olemme tehneet molempiin suuntiin, sekä Lohjalle että Vihtiin kohtuullisen määrän. Asiakkainamme on niin teollisuudesta kuin kivijalkaliikkeistä lähtien pieniä, paikallisia yrityksiä, joille olemme tuottaneet toimivia kotisivuratkaisuja nollasta lähtien tai vanhojen sivustojen tilalle. Samalla olemme tarvittaessa tehneet myös Facebook kanavat ja opettaneet päivitykset... Continue Reading →

Ajatuksia sisällöntuottamisesta + vinkki

On totta, että olen useamman kerran sekä sanonut että kirjoittanut, että sisällöntuottamisessa tärkeintä on sisältö. Sen lisäksi on kuitenkin tärkeätä myös seurata, miten tuotettuun sisältöön reagoidaan, eli meneekö sanoma perille ja lukevatko ne yrityksen tavoittelemat potentiaaliset asiakkaat tuotettua sisältöä. Tässä auttaa niin asiakkaiden kanssa henkilökohtaiset keskustelut kuin myös esimerkiksi Google analytiikka. Toisaalla yrityksellä on tarve... Continue Reading →

Yritys ja SOME – DIGI

Valitettavan usein törmää isoonkin yritykseen, jonka kotisivujen ajankohtaista osio on jäänyt kuukausien ajaksi huomioimatta ja sivustolla löytyy vanhaa tietoa enemmän kuin uutta. Samoin on käynyt monien yritysten sosiaalisen median kanavoille, jotka on aloitettu kovalla voimalla ja päivityksillä, mutta sitten tahti on hiipunut pysähtyäkseen lopulta kokonaan - miksi? Suunnittele sisältösi Usein syy on suunnittelemattomuudessa. Ei olle... Continue Reading →

Onko yrityksesi toiminta digissä eli tikissä?

Tässä yksi syy sille mitä teemme ja miksi..... ”Yritysten digitaalinen kehitys on kansakunnan kohtalon kannalta ydinkysymyksiä”, sanoo Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen. Tämä tänään lukeamani uutinen sai minut jälleen kirjoittamaan, sillä me yritämme oman osaamisemme kautta tarjota digitaalisen markkinoinnin ja sisällöntuotannon kautta palveluita yrittäjille, jotka eivät kaikki välttämättä tiedä mistä on oikeasti kysymys. Aloitin oman... Continue Reading →

Nettimarkkinoinnin monet kanavat

Vielä muutama vuosi sitten internetmarkkinointi oli erilaisten bannereiden laittamista sivustoille. Oli yksinkertaisia still-kuvia ja mitä monimutkaisempia kuva-animaatioita ja yhä vieläkin erilaiset banner-eli kuvamainokset ovat laajalti käytössä nettimarkkinoinnissa ja nettimainonnassa. Mutta yhä useampi netin käyttäjä on ladannut ja asentanut selaimiinsa erilaisia ad-blocker ohjelmistoja, eli ohjelmia, jotka estävät näiden mainosten näkymisen, eli mainostajat eivät enää tavoitakaan niin... Continue Reading →

Yritysten internet kotisivut ja yritysten SOME 2017

Paljon on muuttunut internetissä 25 vuodessa Ennen kaikki koodattiin ”käsin” alusta loppuun, nykyään käytetään pitkälti valmiita osioita ja kootaan legotaloja Elettiin 1990-luvun puolta väliä ja internet oli rantautunut Suomeen, kännyköillä läheteltiin tekstiviestejä ja yrityksissä liideltiin digiajan ensimmäisillä aalloilla. Hämeenlinnassa alunperin jo 80-luvulla alkunsa saanut ravintolamarkkinointia ja ohjelmatoimintaa harjoittava Markkinointipalvelu AdFox alkoi tehdä myös kotisivuja. -... Continue Reading →

Nordeasta monipuolisesti palvelua myös maatalousyrittäjille

Vihdin Nordean yrityksen pankkineuvoja Tarja Pasonen sekä Nordean alueellinen maatalousasiantuntija Erik Puttaa kävivät maatalousyrittäjän palveluita läpi Lohjan konttorilla Nordean konttoriverkosto kattaa sopivasti Lännen Helmen jakelualueen konttoreilla Tammisaaressa, Karjaalla, Lohjalla ja Vihdissä. Näillä konttoreilla Nordea pystyy palvelemaan kaikkia asiakkaitaan alueellisesti ja hyvällä aluetuntemuksella. - Meillä on jokaisessa konttorissa hyvä perustietämys asioista ja saamme aina asiantuntijan palaveriin... Continue Reading →

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑