Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi

Ajankohtaisia juttuja

Kaikki urheiluvedonlyönnistä: Mitä sinun tarvitsee tietää

Useimpien ihmisten miettiessä uhkapelejä – ajatukset siirtyvät sellaisiin paikkoihin kuin Las Vegas ja Monaco, värivaloja, kolikkopeliautomaatteja, säihkettä ja glamouria, rulettipöytiä ja koneiden voittosäveliä ja silloin tällöin ihmisten riemun huudahduksia. Hollywood ja nettikasinoteollisuus ovat saaneet aikaiseksi, että perustallaaja näkee vedonlyönnin ja rahapelit ensisijaisesti näin. Vedonlyöntiä on kuitenkin harrastettu jo yli 2000 vuotta. Ihminen on lyönyt vetoa
+ Read More

0 comments

Ryhdy tienaamaan nettisivuillasi — nappaa tästä tärkeimmät vinkit

Mikäli sinulta löytyy oma verkkosivusto tai blogi, kuulut todennäköisesti jompaankumpaan seuraavaksi esittelemistämme ryhmistä. Olet ehkä alun perin perustanut sivustosi puhtaasti huvin vuoksi tai oman mielenkiintosi pohjalta ja haluat nyt ryhtyä tienaamaan sillä jotain. Toinen vaihtoehto on se, että olet alkujaankin perustanut sivuston liiketarkoituksessa, mutta tarvitset keinoja sivustosta saamiesi tulojen maksimoimiseksi. Verkkosivuston kautta tienaaminen ei ole
+ Read More

0 comments

Millä tavalla sinä erotut muista?

Markkinoinnissa on kyse pitkälti muutamasta perusasiasta ja siitä, että markkinoinnin pitää tukea yrityksen liiketoiminnan tavoitteita, jotka yleensä ovat kasvu, lisämyynti ja kenties uusien markkina-alueiden löytäminen. Markkinointi ei ole myyntiä, se on sen mahdollistamista Suomessa on muutamia suojeltuja aloja, joiden markkinointi on joko mahdotonta tai se pitää tehdä kertomatta kaikkea. Esimerkiksi NetBet Nettikasino ei voi markkinoida
+ Read More

0 comments

Kasinomarkkinointi elää, muuttuu ja sitouttaa pelaajia

Markkinointi on yksi niistä asioista, jotka muuttuvat jatkuvasti. Näin varsinkin nettiviihteen osalta, jossa kilpailu asiakkaista on kovaa ja vaihtoehtoja riittää, mikäli asiakkaita ei onnistuta sitouttamaan omalle sivustolle. Yksi mielenkiintoisimmista aloista markkinoinnin osalta ovat nettikasinot, joilla tunnutaan jatkuvasti kehittävän uusia ideoita markkinointikampanjoihin. Otetaan nyt pieni katsaus siihen, miten nämä yritykset palvelevat erityisesti suomalaisia pelaajiaan. Arvonnat, kilpailut
+ Read More

0 comments

Markkinoinnin kikkoja nettimaailmasta

Nykyaikana monet nuoremmat netinkäyttäjät hakevat tehokkuutta nopeudesta, he haluavat nettipalveluiltaankin entistä nopeampaa ja yksinkertaisempaa toimintaa. Jotenkin ajatus nopeasta on tulosta vastaamaan sanaa hyvä ja se tarkoittaa nopeasti laatua ja tehokkuutta, mutta onko asia kuitenkaan aina näin? Monessa tilanteessa nopeus on hyväksi, mutta toisaalta taas moni asiaa voi olla kokonaisuudessaan kenties parempi hieman hitaammin tehtynä –
+ Read More

0 comments

Ruotsiin kasinopelien lisenssimalli, koska Suomeen?

Suomi ja Norja ovat Pohjoismaiden vastarannan kiiskit, maat, jotka eivät ole avanneet netin rahapelaamista periaatteessa muille kuin oman maan valtiolliselle monopoliyhtiölle. Ruotsi siirtyi vuodenvaihteessa kansainväliseen tyyliin lisenssimalliin, koska on Suomen vuoro? Kolikkopelejä kaupoissa Suomi on erikoinen maa jo siitä, että meillä kolikkopelit löytyvät lähes jokaisen ruokakaupan, ravintolan ja isomman huoltoaseman auloista eli rahapelaaminen on meillä
+ Read More

0 comments

Netin markkinointikeinot

Pienikin paikallinen yritys voi menestyä kansainvälisesti, jos sillä vain on tuote, jota voi myydä sopivalla hinnalla ja toimittaa se järkevästi asiakkaalle. Ennen tällainen ei ollut kovin helposti mahdollista, mutta nykyinen internet on niin levinnyt, että oman alansa osaava nettiammattilainen saa erikoistuotteen löytymään Googlen avulla. Google ja näkyvyys Aivan kuin uudet nettikasinot, Googlen avulla voi saada
+ Read More

0 comments

Mediayhtiöt muuttuvat monialayhtiöiksi

Kansainvälinen Media Honeypot -tapahtuma järjestettiin Helsingissä ystävänpäivänä. Siellä oli helppo aistia – niin kahdenkeskisissä keskusteluissa kuin puheenvuoroissa – media-alan ajanhenki: markkinat, ansainta ja kuluttujakäyttäytyminen ovat jatkuvassa muutoksessa. Mediayhtiöt ovat Arvatolle tärkeä asiakasryhmä. Ne hyödyntävät maksu- ja laskutusratkaisujamme, jotka helpottavat asiakkaiden ostamista ja nopeuttavat yrityksen kassavirtaa. Kokemuksen lisäksi Arvatolla on ensikäden tietoa ja ymmärrystä media-alasta. Olemme
+ Read More

0 comments

Nordic Digital PR Awards -voittajat on valittu

Tämän vuoden Digital PR Awards -palkinnot on jaettu viestinnässä menestyneille pohjoismaisille yrityksille. Voittajat julkaistiin eilen Tukholmassa järjestetyssä tilaisuudessa. Saimme yli 150 ehdotusta palkintojen saajiksi. Erinomaisten ehdokkaiden joukosta Mynewsdeskin sisäinen raati valitsi kuusi finalistia jokaisessa kategoriassa käyttäen apunaan Mynewsdeskin analytiikkaa. Lopullisen valinnan voittajista teki pohjoismaisista viestinnän ammattilaisista koostunut tuomaristo. – Kisassa ehdolla oleviin uutishuoneisiin ja viestijöihin
+ Read More

0 comments

Mainosten käyttäminen osana digitaalista markkinointia – miten se toimii?

Jotta yritys voi olla menestyvä ja saada paljon asiakkaita, se tarvitsee jossain määrin digitaalista markkinointia. Nykyään kaikki tapahtuu netissä, eikä kukaan esimerkiksi etsi enää yrityksi puhelinluettelosta. Sen sijaan niitä etsitään avainsanojen avulla hakukoneesta, kuten Googlesta. Jos yritys ei käytä hyväkseen mainontaa netissä joko suorien mainosten tai muiden tapojen avulla, niin se ei voi odottaa saavansa
+ Read More

0 comments

Bonusten ja promootioiden fiksu käyttö digitaalisessa markkinoinnissa

Kaikki rakastavat ilmaista rahaa. Jokainen haluaa mielellään lunastaa itselleen tarjouksia, promootioita ja bonuksia sekä ottaa osaa alennuksiin ja kampanjoihin. Jos ihmiset voivat säästää rahaa, he tekevät sen mielellään. Ja jos luvassa on ilmaista rahaa, niin ihmiset tulevat takuulla luoksesi juosten. Monet yritykset tietävät tämän ja käyttävätkin bonusten ja muiden promootioiden tarjoamista hyväkseen. Näin ne saavat
+ Read More

0 comments

Kuinka käyttää brändäystä joukosta erottumiseen hyvin kilpailullisella alalla

Monella alalla kilpailu on hyvin kovaa ja yritysten pitää tehdä paljon töitä erottuakseen joukosta. Internet on lisäksi tehnyt mahdolliseksi entistä suuremman kilpailun, joten yritysten pitää tehdä kaikkensa erottuakseen joukosta kiireisillä bisnesmarkkinoilla. Monet alat ovat täynnä kilpailua, ja jos yritykset eivät tee jotain erottuakseen harmaasta yritysten kirjosta, niin he jäävät täysin ilman asiakkaita. Onneksi on olemassa
+ Read More

0 comments

Mitä yrittäjät voivat oppia nettipeleistä?

Digitalisoituminen ja teknologian evoluutio ovat muuttaneet kasvun ja oppimisen nopeutta ja tahtia. Internetin kautta saatavilla oleva tieto eri verkkosivuilla on tehnyt maailmastamme paljon pienemmän paikan ja tuonut eri kansat lähemmäksi toisiaan. Ja ennen kaikkea Internet on tuonut mukanaan monia mahdollisuuksia ja työkaluja, jotka auttavat kouluttamaan ihmisiä. Esimerkiksi digitaalinen pelaaminen on tapa kouluttaa ja viihdyttää ihmisiä.
+ Read More

0 comments

Affiliate markkinoinnista mahdollisuus lisätuloihin?

Olet saattanut törmätä netissä selaillessasi termiin affiliate-linkki, esimerkiksi blogeja lukiessasi tai nettisivuja selatessasi, ja miettiä mitähän kummaa se mahtaa tarkoittaa. Lyhyesti sanottuna affiliate markkinoinnilla tarkoitetaan trafiikin lähettämistä yhdeltä nettisivulta tai muulta kanavalta toiselle, jossa lähetetty trafiikki voi johtaa jonkin tavoitteen saavuttamiseen. Se on yhä yleistyvä keino ansaita rahaa netissä sekä yrityksille että yksityisille henkilöille. Voisiko
+ Read More

0 comments

Tee se itse – Puhelimen korjaus

Varaosista löytyy akkuja, näyttöjä, takalaseja, kameroita, mikrofoneja. Eli lähes kaikkia puhelimen osia saa nykyään ostettua varaosina. Puhelimen voi viedä liikkeeseen, jossa rikkoutunut osa vaihdetaan uuteen, mutta lasku työstä voi olla yllättävän suolainen. Varaosan hinnan lisäksi liikeessä täytyy maksaa työstä. Loppusumma voi olla sen verran kallis, että uuden puhelimen ostaminen voi tulla kannattavammaksi. Puhelimessa on runsaasti
+ Read More

0 comments

Markkinoinnissa on sekä teoriaa, käytäntöjä että onnea

Kukaan ei voi koskaan olla varma, mikä markkinoinnissa toimii ja koska. Tietysti on olemassa keinoja, joilla voidaan teoriassa parantaa markkinoinnin toimivuutta ja käytännön kokemukset alueellisesti tuovat myös oman lisänsä soppaan, millä saadaan aikaiseksi paikallisesti toimiva markkinointi. Kuitenkin mitä suurempi se alue on, mille markkinoidaan – sitä ”massaisempaa” kohdeyleisö on, ja taas pienelle alueelle tai kohdennetulle
+ Read More

0 comments

Mitä uutta mobiilipelialalle tuo vuosi 2019?

Viime vuosina olemme nähneet monia kiinnostavia trendejä mobiilipelaamisen saralla, mutta mitkä mahtavat olla tulevan vuoden kuumimmat trendit ja miten ne tulevat näkymään pelaajille? Tässä artikkelissa kerromme sinulle, mitkä ovat mobiilipelaamisen kiinnostavimmat ja mullistavimmat uudet trendit vuodelle 2019. Trendit tulevat ja menevät, mutta on kiinnostavaa pysyä aallonharjalla ja perillä siitä, millaisin uusin tavoin tänä vuonna pääsee
+ Read More

0 comments

Yksinäisen yrittäjän ongelmia

Aika ei tunnu riittävän enää kaikkeen mitä pitäisi tehdä, ja oma osaaminenkaan ei aina tahdo joustaa tarpeeksi. Näistä tunteista huolimatta nimenomaan pienet yhden tai muutaman hengen yritykset pitävät Suomen pyörät pyörimässä, niin myös Lohjalla. Pienet yksityiset yritykset pitävät maamme liikkeellä ja pystyssä Joskus vuosia sitten laskimme, että Lohjan talousalueelta löytyi yli 3000 yritystä, yrityksiä on
+ Read More

0 comments

Näkyvyyspaketteja paikallisille yrityksille ja palveluille

Ykkös-Lohja, Kettu Markkinointi, ER-tuki ja OmaLogo tarjoilevat yhteistyössä Lohjan talousalueen yrityksille erilaisia ja erikokoisia näkyvyyspaketteja, jotka voivat koostua lehtinäkyvyydestä, nettisivuista, sosiaalisesta mediasta ja ulkoisesta näkyvyydestä. Näkyvyyspaketteja räätälöidään aina yrityksen omien tarpeiden mukaisesti, millaisia asiakkaita yritys pyrkii saamaan, missä yritys haluaa olla esillä ja mitä yritys voi itse tehdä oman näkyvyytensä parantamiseksi. Jos sinua kiinnostaa oman
+ Read More

0 comments

Nopeus ja helppous ovat päivän sanoja kasinomarkkinoinnissa

Markkinointia voi tehdä kahdella tapaa: joko luomalla tarpeen itse tai vastaamalla olemassaolevaan tarpeeseen, jota ei ole vielä tyydytetty. Viime vuonna kasinomarkkinoinnissa tapahtui jälkimmäinen skenaario suuressa mittakaavassa.   Nettikasinopelaajat olivat jo pitkään etsineet vaihtoehtoisia tapoja kotiuttaa voittojaan nopeammin ja aloittaa pelaamisen helpommin ilman  turhia lomakkeita. Kasinolla ei pitkään ollut mahdollisuutta parantaa pelikokemusta tältä osin, joten pelaajien
+ Read More

0 comments