Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi

Ajankohtaisia juttuja

Yrityksen kotisivujen kehityssuunnitelma

Onko teillä yritys ja sillä kotisivut? Onko käynyt niin, että kun olette ne kertaalleen tehneet ja laittaneet näkyville, sivustolle ei ole sen jälkeen tehty mitään? Ei hätää, tilanne on kuvatunlainen useimmalla suomalaisella sivustolla, miksi? Vaikka me kaikki tiedämme, että ihmiset hakevat tietoa Googlen avulla ja Google pyrkii auttamaan ihmistä löytämään tietoa ja vastauksia, miksi niin
+ Read More

0 comments

Myynnin ja markkinoinnin ammattilainen tasapainoilee työn ja muun elämän välillä

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset onnistuvat sovittamaan työnsä ja muun elämänsä pääsääntöisesti hyvin yhteen. Perhetilanne ja sukupuoli vaikuttavat kuitenkin edelleen työntekijän ja -hakijan työelämässä saamaan kohteluun, selviää Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n teettämästä tutkimuksesta. Kyselyyn vastanneista lähes puolet ilmoitti, että eri elämänalueiden yhdistäminen on onnistunut hyvin. Useampi kuin joka seitsemäs kuitenkin koki, että työn ja arjen
+ Read More

0 comments

Markkinointi 2020 luvulla

Nyt ollaan vähitellen siirtymässä uudelle vuosikymmenelle ja on aika katsoa mitä markkinointikentässä tapahtui menneellä vuosikymmenellä ja luoda ajatuksia kohti tulevaa vuosikymmentä. Markkinoinnin tekijöiden silmissä mennyt vuosikymmen on ollut melkoista kehitystä ja uusien mahdollisuuksien ilmaantumisia kuin sieniä sateella. Markkinoinnin kenttä on todellakin muuttunut. Uudet keinot vai vanhat kujeet Viimeiset kymmenen vuotta ovat opettaneet markkinoijia katsomaan ihmisiä
+ Read More

0 comments

Miksi mainoskanavien monipuolisuus on vain hyvä asia?

Mainonnalla on olemassa lukuisia erilaisia muotoja, joista tunnetuin lienee kuitenkin perinteisen mediamainonnan muoto – painettu media eli printtimedia. Printtimediaa toteutetaan sanoma-, aikakausi- ilmaisjakelu- ja paikallislehdissä – sekä osittain myös ulkomainonnassa, kuten esimerkiksi tienvarsilta bongattavissa olevien kylttien muodossa. Printtimedian lisäksi mainontaa tapahtuu monissa muissakin kanavissa, myöskin eri muodoissa, kuten vaikkapa kirjoitetussa muodossa. Mediamainonnan muita tunnetuimpia kanavia
+ Read More

0 comments

Promot, bonukset ja nettikauppa

Alennukset ovat hyvin tärkeitä, niin myynnin kuin myös markkinoinnin puolesta. Palvelusta taikka tuotteesta riippumatta, löytyy jokaiselle aina jostakin jonkin sortin alennus. Vuosien mittaan alennukset ovat kehittyneet, kuponkien välitys ja käyttökin on suurimmalta osalta siirtynyt digimaailmaan, josta nykyään löytää jo kaiken sekä voi tehdä lähes kaiken. Käytätkö itse näitä kuponkeja sekä koodeja? Esimerkiksi Hesburgerin sovelluksen kautta
+ Read More

0 comments

Suomalaiset ja autoilu

Vaikka tämä sivu, jolla juuri olet ei ole autoiluun liittyvä, autot liittyvät kyllä Suomeen. Suomi on kohtuullisen harvaan asuttu maa ja Euroopan mittakaavassa meillä asuu aika vähän ihmisiä. Siitä johtuu että maassamme ei ole kovin suurta rautatieliikennettä ja muukin julkinen liikenne pois lukien kasvukeskukset on vähentynyt. Tilanne on Suomessa samanlainen kuin Portugalissa, eli maaseutu tyhjenee,
+ Read More

0 comments

Aikuisten makuun pelejä ja linkkejä

Muualla verkostossamme on täysin aikuisille tarkoitettuja palveluita. Meiltä löytyy niin deittipalveluita, tuotteita, kuin pelejä ajanvieteeksi ja videoita K18 tasolla. Oletko jo tutustunut näihin eri sivustoihimme (niitä on kyllä monelle muullekin teemalle aina lainoista, autoista, urheilusta yms lähtien, jopa sotahistoriaa, uskontoa, kalastusta, muita harrastuksia….) Vain aikuisille tarkoitettuja sivustoja Esimerkiksi LittleRoom.fi sivustoon tai HappyHouse.fi sivustolle. HUOMAUTUS! Nämä
+ Read More

0 comments

Salainen resepti menestyksekkääseen kasinomarkkinointiin

Kilpailu nettikasinoiden välillä on todella kovaa. Uusia kasinoita julkaistaan joka kuukausi ja samaan aikaan vanhemmat sivustot lanseeraavat uutuustoimintoja ja päivitettyjä bonuksia. Moni saattaa luulla, että tiukassa kilvassa markkinointi onnistuu parhaiten niiltä, joilla on syvimmät taskut. Asia ei kuitenkaan ole niin, sillä menestyksekkääseen kasinomarkkinointiin on muutamia kikkoja, joita kuka tahansa voi hyödyntää. Kerromme tässä artikkelissa parhaat
+ Read More

0 comments

Kuusi vinkkiä toimivaan kasinomarkkinointiin

Nettikasinoita on olemassa tuhansia erilaisia, joten markkina on valtavan kilpailtu. Kasinot mainostavat pelaajille toinen toistaan parempia ja suurempia etuja viikko toisensa jälkeen. Samaan aikaan Suomen laki rajoittaa mahdollisia nettikasinoiden markkinointikeinoja huomattavasti. Pelaajien huomion herättäminen ja massasta erottautuminen onkin haastavaa, ja täysin tavanomaisella markkinoinnilla ei pitkälle pötkitä. Miten kasinomarkkinointia sitten voi toteuttaa tehokkaasti? Esittelemme tässä artikkelissa
+ Read More

0 comments

Nopeustesti paljastaa yrityksesi kyvykkyyden

Nettimarkkinoinnin trendeinä lähiaikoina ovat olleet Google-optimointi ja Lean-markkinointi. Tiedätkö mitä näitä ja monia muita markkinoinnin strategioita yhdistää? Se on nopeus! Nopeutta voidaan ajaa moneen eri asiaan niin markkinointiin kuin myös yrityksen toimintoihin, päätöksentekoon ja teknisiin ratkaisuihin. Sinun henkilökohtainen nopeustesti ja yrityksesi nopeustesti kannattaa tehdä. Tässä nopeuteen liittyviä tekijöitä ja elementtejä, jotka auttavat yritystäsi. Nopeus yhdistetään
+ Read More

0 comments

Web-suunnittelun avainelementit

On olemassa lukuisia web-suunnittelun elementtejä, jotka luovat nettisivusi lopullisen tuloksen. Kaikkien elementtien on oltava läsnä, jotta yrityksesi nettisivu voisi tuoda nimesi tehokkaasi esille ja vetääkseen puoleensa potentiaalisia asiakkaita. Tässä ovat oleellisimmat elementit. Ulkonäkö ja tunnelma Ulkonäkö ja tunnelma ovat suunnitteluprosessin avainelementtejä. Riippuen yrityksestäsi tai liikemallistasi, nettisivusi välittää erilaista säteilyä erilaisten asiakkaiden houkuttelemiseksi. Jos luot nettisivua
+ Read More

0 comments

Promokoodit, bonuskoodit, kupongit sun muut! Toimivatko bonuskoodit yhä?

Kuka muistelee vielä Porterin Marketing Mix:n neljää P:tä: (Product, Price, Place ja Promotion)? Markkinointi muuttuu ja elää jatkuvasti, mutta kyllä silti nämä pääprinsiipit on hyvä muistaa. Uusia kanavia syntyy ja kuolee. Sama tapahtuu myös tuotteille. Porterin 4 P:tä eivät välttämättä päde nykyaikaisiin tuotteisiin enää, mutta niiden kautta on helppo lähestyä yrityksen ja tuotteen erottautumista nykypäivänä.
+ Read More

0 comments

Pay N Play – pelaa ilman rekisteröitymistä

Nettipelaamisen suosion lisääntymisen myötä sekä uusien pelaajien volyymi että nettikasinoiden lukumäärä on kasvanut räjähdysmäisesti. Uusia tapoja houkutella asiakkaita ja palvella heitä kehitetään jatkuvasti, ja Pay N Play on yksi näistä. Se toimii sekä talletus- ja nostotapana että asiakkaan henkilöllisyyden tarkastajana ja antaa pelaajalle mahdollisuuden pelata ilman rekisteröitymistä. Palvelun takana on Trustly, jonka suomalaiset tuntevat maksupalveluna,
+ Read More

0 comments

Markkinointipäättäjät: Digitaalisen transformaation ajamiseen ei ole resursseja lyhyen tähtäimen mittareiden vuoksi

Markkinointiviestinnän yhtiö Dentsu Aegis Networkin globaali CMO-tutkimus paljastaa, että vaikka valtaosa markkinointipäättäjistä haluaisi ajaa yrityksessään innovaatiota, se on kuitenkin tehtävälistan pahnanpohjimmaisena, sillä lyhyen tähtäimen digimittarit eivät salli resurssointia suuriin muutoksen linjoihin. Tutkimukseen osallistui yli tuhat senior-tason markkinointipäättäjää ja Chief Marketing Officeria, CMO’ta, kymmenestä maasta, muun muassa Yhdysvalloista, Italiasta, Isosta-Britanniasta, Espanjasta, Venäjältä, Japanista ja Australiasta. Laajana
+ Read More

0 comments

Netistä ja hakukoneista

Markkinointi on muuttunut melkoisesti niistä ajoista kun tämänkin artikkelin kirjoittaja aloitteli. Silloin meillä oli kopiokone, puhelin, faxi ja niillä mentiin, elettiin 80-lukua. Televisiosta näkyi ykkönen, kakkonen ja sitten tuli myös kolmonen(!) 90-luvulla päästiin jo opiskelemaan markkinointia, sen teorioita, asiakasryhmiä, kohderyhmäajattelua, markkinoinnin suunnittelua, budjetointia ja vaikka moni asia on muuttunut 90-luvusta, nuo teoriat monelta osaltaan vielä
+ Read More

0 comments

Millainen on sinun riskiprofiilisi?

Sanalla riskiprofiili voidaan tarkoittaa montaa eri asiaa aina yksittäisestä yrityksestä pörssikurssien vaihteluihin ja kaikkeen mahdolliseen, mutta tässä jutussa ideana on henkilökohtaisten päätöstesi riskikertoimet, eli oletko varman päälle pelaaja vai riskinottaja? Laina ja riskinotto Kun teet päätöstä: hae lainaa, tai älä hae lainaa, teet jo itse pienoisen tarveselvityksen ja riskianalyysin. Usein vain siinä tilanteessa, kun olet
+ Read More

0 comments

Kaikki urheiluvedonlyönnistä: Mitä sinun tarvitsee tietää

Useimpien ihmisten miettiessä uhkapelejä – ajatukset siirtyvät sellaisiin paikkoihin kuin Las Vegas ja Monaco, värivaloja, kolikkopeliautomaatteja, säihkettä ja glamouria, rulettipöytiä ja koneiden voittosäveliä ja silloin tällöin ihmisten riemun huudahduksia. Hollywood ja nettikasinoteollisuus ovat saaneet aikaiseksi, että perustallaaja näkee vedonlyönnin ja rahapelit ensisijaisesti näin. Vedonlyöntiä on kuitenkin harrastettu jo yli 2000 vuotta. Ihminen on lyönyt vetoa
+ Read More

0 comments

Ryhdy tienaamaan nettisivuillasi — nappaa tästä tärkeimmät vinkit

Mikäli sinulta löytyy oma verkkosivusto tai blogi, kuulut todennäköisesti jompaankumpaan seuraavaksi esittelemistämme ryhmistä. Olet ehkä alun perin perustanut sivustosi puhtaasti huvin vuoksi tai oman mielenkiintosi pohjalta ja haluat nyt ryhtyä tienaamaan sillä jotain. Toinen vaihtoehto on se, että olet alkujaankin perustanut sivuston liiketarkoituksessa, mutta tarvitset keinoja sivustosta saamiesi tulojen maksimoimiseksi. Verkkosivuston kautta tienaaminen ei ole
+ Read More

0 comments

Millä tavalla sinä erotut muista?

Markkinoinnissa on kyse pitkälti muutamasta perusasiasta ja siitä, että markkinoinnin pitää tukea yrityksen liiketoiminnan tavoitteita, jotka yleensä ovat kasvu, lisämyynti ja kenties uusien markkina-alueiden löytäminen. Markkinointi ei ole myyntiä, se on sen mahdollistamista Suomessa on muutamia suojeltuja aloja, joiden markkinointi on joko mahdotonta tai se pitää tehdä kertomatta kaikkea. Esimerkiksi NetBet Nettikasino ei voi markkinoida
+ Read More

0 comments

Kasinomarkkinointi elää, muuttuu ja sitouttaa pelaajia

Markkinointi on yksi niistä asioista, jotka muuttuvat jatkuvasti. Näin varsinkin nettiviihteen osalta, jossa kilpailu asiakkaista on kovaa ja vaihtoehtoja riittää, mikäli asiakkaita ei onnistuta sitouttamaan omalle sivustolle. Yksi mielenkiintoisimmista aloista markkinoinnin osalta ovat nettikasinot, joilla tunnutaan jatkuvasti kehittävän uusia ideoita markkinointikampanjoihin. Otetaan nyt pieni katsaus siihen, miten nämä yritykset palvelevat erityisesti suomalaisia pelaajiaan. Arvonnat, kilpailut
+ Read More

0 comments