Case Nordea
Lohjan Nordean konttori tilasi meiltä sisällöntuotantoa paikalliseen kaupunkilehteen. Kaupunkilehti Ykkös-Lohjassa julkaistut artikkelit kuvineen tuovat Lohjan Nordean konttorin henkilökunnan ja palvelut entistä paremmin esille talousalueen asiakkaille – sekä olemassaoleville asiakkaille, että potentiaalisille uusille. Ykkös-Lohjassa jokainen juttu tavoittaa yli 33 000 potentiaalista taloutta.
Artikkeleita julkaistaan keväällä ja syksyllä parin viikon välein ja jokainen artikkeli kirjoitetaan aina erikseen.
Haastattelut hoitaa pääsääntöisesti Kari Oksanen. Tässä vuoden 2016 alkupuolen PR-artikkelit, joita myös advertoriaaleiksi ja sponsoroiduksi sisällöksi jossain nimetään, mainosviestintää kuitenkin.
Jos te olette kiinnostunut tekemään vastaavaa markkinointia, ottakaa yhteyttä ja katsotaan mitä saamme aikaiseksi.