Konsultointi
Best Content Marketing Agency – Finland
Konsultointi on kuin kouluttamista – mutta suunnatusti tarkasti asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Kettu Markkinointi voi toteuttaa konsultointipalveluita liittyen yrityksen, tuotteen tai toiminnan markkinointiin, näkyvyyteen ja kehitykseen. Tarjoamme konsultointia yhtä lailla uusille yrittäjille kuin jo kymmeniä vuosia toimineille ja sukupolven vaihdoksessa oleville. Olemme tuottaneet konsultointia yrityksille monilla aloilla ja monella eri tavalla. Konsultointimme on aina räätälöityä yritys-ja yrittäjäkohtaisesti. Kaikki alkaa henkilökohtaisesta tapaamisesta.
Muista: Markkinointi ei ole myyntiä, se on sen mahdollistamista.
Esimerkki konsultointeja löydät tästä. Mutta HUOMIO! Jokainen konsultointi määritellään tapaamisen jälkeen ja annamme kirjallisen tarjouksen sisältöineen, aikatauluineen sekä hintoineen.
Perusmarkkinointikonsultointi
Tapaaminen + analyysi ja 2-3 päivässä saat: MARKKINOINTIKONSULTAATIORAPORTIN
• Markkinointitoimet tähän päivään mennessä
• Yrityksen resurssit
• Myynti
• Myynninkohdistus
• ALUSTAVIA HAVAINTOJA JA TOIMINTAEHDOTUKSIA
• Internet ja xxxx
• Toimenpide-ehdotus
• Yhteistyömahdollisuudet
• Markkinointikanavat, tavoitteet ja tehokkuus vrt resurssit
• Realistinen suunnitelman toteutus
• Tulos ja yhteenveto
Markkinointikonsultointi yritykselle, jolla henkilöt eri tehtäville
Kolme tapaamista (toimitusjohtaja, markkinointi, myynti), analyysit, raportti
Markkinoinnin konsultointipaketti IT-firmoille on tarkoitettu pohjaksi yrittäjälle tai yritykselle, joka ei ole tyytyväinen nykytilaan, mutta ei ole varma mihin suuntaan lähteä. Konsultoinnissa käydään läpi perusasioita yrityksen toimintaan ja toimintatapoihin liittyen, markkinointiin, resursseihin, tietotasoon ja historia liittyen.
Viikossa raportti käsiisi
Itse loppuraportti toimitetaan noin viikossa viimeisen palaverin jälkeen, sisältäen yhteenvedon ja erilaisia toimenpide-ehdotuksia, jotka ovat täysin toimittajista riippumattomia. Tämä kannattaa ehdottomasti kokeilla sillä pienellä panostuksella voi paljastua paljon hyvää tai toisaalta myös paljon puutteita – tilaa heti!
Asiakaslupaukseni on, että saatte kuulla niin hyvät kuin huonot uutiset – mitään peittelemättä.
Tuotteistusprojektit
Ideasta valmiiksi tuotteeksi (niin palvelut kuin tavarat)
- Idean perustietojen kartoitus
- Projektisuunnitelmat
- Tuotteen vaatimuslista
- Tutkimus- ja kehityssuunnitelmat
- Kilpailija-analyysit
- Markkinatutkimukset
- Potentiaalisten asiakkaiden tarpeiden kartoitus
- Asiakasanalyysi (lisäarvon tuottamisen näkökulmasta)
- Markkinointisuunnitelma
Vastaa