Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi

Luettavaa

Suojaa yhteytesi Surfsharkin ohjelmistoilla

Surfshark on yksi suosituimmista VPN-palveluista (Virtual Private Network), joka tarjoaa käyttäjilleen yksityisen ja suojatun internetyhteyden. Se suojaa tietojasi salakirjoituksella ja pitää yksityisyytesi suojassa…

Tehokkaat digitaaliset markkinointikanavat pubin

Sosiaalinen media Sosiaalinen media on yksi tehokkaimmista digitaalisista markkinointikanavista pubien ja baarien markkinoinnissa. Facebook, Instagram ja Twitter ovat alustoja, joilla voit tavoittaa laajan yleisön…

Suomalaiset luontaistuotteet ja niiden kansainvälinen

Johdanto Suomalaiset luontaistuotteet, kuten marjat, yrtit ja muut luonnonantimet, ovat olleet osa kansallista hyvinvointiperinnettä vuosisatojen ajan. Viime vuosina nämä tuotteet ovat alkaneet saada yhä enemmän…

Kotona etätöissä – onko sähkösopimus tarkistettu ja

Etätyön yleistyminen on muuttanut monen arkea ja myös kulutustottumuksia. Kun kotikonttorista on tullut normi, onko jokainen meistä varmistunut siitä, että sähkösopimuksemme ja liittymämme ovat ajantasalla ja…

Ulkoisten linkkien hankinta ja Googlen mahdollinen

Ulkoisten linkkien hankinta on tärkeä osa verkkosivustojen hakukoneoptimointia (SEO). Ne voivat auttaa parantamaan verkkosivuston näkyvyyttä ja uskottavuutta hakutuloksissa. Kuitenkin, jos linkit hankitaan epäilyttävillä…

Asiakkaat ja kohderyhmäjaottelu – kaikki asiakkaat

Asiakkaat ja kohderyhmäjaottelu – kaikki asiakkaat eivät ole samanarvoisia Kun yritys ymmärtää, että kaikki asiakkaat eivät ole samanarvoisia, se voi tehostaa markkinointiaan ja palvella asiakkaita paremmin. Tämä…

Uusien kylttien ja opasteiden merkitys yrityksen ulkoiseen

Uudet kyltit ja opasteet voivat muuttaa merkittävästi yrityksen ulkoista näkymää. Ne toimivat enemmän kuin vain ohjausvälineinä; ne ovat tärkeä osa yrityksen brändiä ja markkinointistrategiaa. Käymme läpi kymmenen eri…

9 kysymystä pienen yrityksen markkinoinnista ja 9

1 Miksi markkinointi on tärkeää pienille yrityksille? Markkinointi on elintärkeää pienille yrityksille, sillä se auttaa kasvattamaan bränditietoisuutta, houkuttelemaan uusia asiakkaita ja ylläpitämään nykyisiä…

E-urheilu väylänä tavoittaa nuoret aikuiset kohderyhmä

E-urheilun nousu ja sen suosio nuorten aikuisten keskuudessa E-urheilu eli elektroninen urheilu on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisesti. Monille nuorille aikuisille e-urheilu ei ole pelkkä harrastus, vaan elämäntapa…

Optimoitu hakukoneoptimointi (SEO) verkkokaupan näkyvyyden

Hakukoneoptimointi (SEO) on olennainen osa verkkokaupan menestystä. SEO:n avulla yritykset voivat parantaa sivustonsa näkyvyyttä hakukoneissa, kuten Googlessa, ja näin houkutella enemmän kävijöitä ja potentiaalisia…

Sosiaalisen median vaikutus verkkokaupan menestykseen

Sosiaalinen media on noussut keskeiseksi osaksi digitaalista markkinointia ja sen merkitys verkkokaupan menestykselle on kasvanut merkittävästi viime vuosina. Alustat, kuten Facebook, Instagram, Twitter ja LinkedIn, ovat…

Kohdennettu markkinointi verkkokaupoissa: Kuinka parantaa

Kohdennettu markkinointi on olennainen osa verkkokaupan menestystä, tarjoten yrityksille mahdollisuuden houkutella, sitouttaa ja säilyttää asiakkaita ainutlaatuisella tavalla. Tässä artikkelissa keskustelemme erilaisista…