Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi

Me viemme viestisi asiakkaalle saakka

Kettu Julkaisut Oy ja Kettu Markkinointi julkaisevat joka viikko Ykkös-Lohja kaupunkilehteä, joka jaetaan joka keskiviikko noin 34 000 kotitalouteen, suoraan koteihin.

Verrattuna esimerkiksi tähän artikkeliin netissä tai sosiaalisessa mediassa jaettuun mainokseen, kaupunkilehdellä on yksi etu: ihminen jakaa sen itse ja pudottaa postilaatikkoon tai postiluukkuun. Vastaanottaja päättää itse lukeeko hän lehden vai ei, mutta tutkimusten ja kyselyiden mukaan esimerkiksi Lohjan alueella lehti luetaan todella hyvällä prosentilla eli mainostaja on saavuttanut jo nyt enemmän kuin mainoksessaan muussa mediassa, ai miten niin?

Jotta potentiaalinen ostaja tai asiakas näkisi mainoksen Facebookissa tai kotisivuilla, hänen pitää ensinnäkin avata Facebook tai jokin toinen sosiaalisen median kanava tai hänen on erikseen mentävä nettiin etsimään jotain, mikä veisi hänet sinun mainoksesi luo – mutta kotiin tuotu kaupunkilehti tuodaan käytännössä hänen käsiinsä ja mikäli avatussa lehdessä on hänta kiinnostava mainos, tai tuote, jonka hän tarvitsee – saattaa hän sen jälkeen mennä nettiin tai sosiaaliseen mediaan hakemaan lisätietoja tai sitten hän vain tilaa tuotteet (jos oikeasti tarvitsee sen).

Lehtimainonta vähenee mutta ei lopu

Lehtimainonta ei tule loppumaan, mutta se vähenee. Syy vähenemiseen on selkeä – lehtimainonta maksaa aina enemmän kuin Google tai Facebook – sillä ne kaksi ovat digitaalista mainontaa eikä kuluja synny läheskään niin paljon kuin perinteisessä lehtimainonnassa, jossa ensinnäkin lehti pitää reaalisesti painaa paperille ja lisäksi vielä jakaa koteihin saakka.

Me Ketuissa tuotamme kuitenkin asiakkaillemme sekä jakelulehden, että sen digiversion PDF-lehden, mutta niiden lisäksi vielä useampia digikanavia, joissa samainen lehtimainos voi esiintyä digiversiona, ja näin tavoittaa samoja potentiaalisia asiakkaita usealta kanavalta – miksi ei

Lehti + nettisivujakelu + sosiaalinen media YHDELLÄ mainoksella, YHDESTÄ paikasta – MEILTÄ!

Jos lehti jaetaan normaalisti noin 34 000 kotitalouteen, sen PDF versiota luetaan noin 1000 kertaa viikossa ja sosiaalisen median kautta voimme tavoittaa mainoksella useamman tuhat ihmistä, miksi et kokeilisi mitä mainostaminen kauttamme toisi lisää – asiakkaita, liikevaihtoa, myyntiä.