Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi
Me tuotamme tekstiä, haastatteluita, kuvia, videota - kerran tai sopimuksella, suomeksi.
Tutustu meihin
Tuotamme artikkeleita yli 80 suomalaiselle sivustolle ja foorumille.
Tutustu meihin
Koulutamme, opastamme ja kurssitamme - yksittäin tai ryhmissä.
Tutustu meihin
Teemme paljon töitä pienten kanssa, meiltä saat pakettiratkaisun juuri sinulle.
Tutustu meihin

Miksi tilaisit meiltä

Kokemusta markkinoinnista

Me emme katoa kesken projektin ja uskallamme sanoa mielipiteemme suoraan.

Tuotamme sisältömarkkinointia

Emme ole halvin, mutta emme myöskään laskuta turhasta. Pidämme hintamme kohtuullisena myös pienille yrityksille.

Satoja asiakkaita

Jos referenssejä kaipaat, me voimme sellaisia listata kymmeniä. Emme kuitenkaan niitä kaikkia täällä sivustolla listaile.

Luotettava sisältökumppani

Meihin voit luottaa aurinkoisella ja sateisellakin säällä. Olemme arkisin hyvin saatavilla ja teemme tilatut työt nopeasti.

Vuosien kokemuksella

Koulutamme ja opiskelemme aina lisää- emme ole koskaan valmiita. Jos haluat omalle porukallesi koulutusta, kysy mitä voimme tarjota

Opimme aina lisää

Vanha printti, uusi digi - kysy, me autamme. Opimme myös paljon tehdessämme uusien asiakkaiden kanssa.

Vakuudettomien lainojen myytit

Vakuudettomien lainojen myytit ovat kasvaneet viime vuosina. Vakuudettomiin lainoihin liittyy kuitenkin edelleen monia väärinkäsityksiä, jotka voivat estää ihmisiä ottamasta lainaa tai saada heidät tekemään huonoja…

Visuaalisuuden markkinoinnin merkitys korostuu

Visuaalinen markkinointi on erittäin tärkeä aspekti nykymaailman verkkokaupoissa, ja sen merkitystä ei sovi jättää vähemmälle huomiolle. Visuaalinen markkinointi verkokaupassa tarkoittaa kaikkia niitä elementtejä, jotka…

Mainoslahja on hauska tapa muistaa asiakasta

Mainoslahjat ovat yrityksen antamia lahjoja, joilla muistetaan työntekijöitä, asiakkaita ja yhteistyökumppaneita. Lahjan arvo ja sisältö vaihtelevat tarkoituksesta riippuen, mutta se voi parhaassa tapauksessa olla…

Kuinka lähestyä metaversea: 5 oppituntia varhaisesta

Ala tutustua muodonmuutokseen tänään, ja olet todennäköisemmin sen ison massan edellä kuin että pelaisit samalta viivalta kilpailijoiden kanssa. Kun metaverse jakaa kriitikot, jotka kiistelevät siitä, onko se tulevaisuus…

Markkinoinnista ja sen oppimisesta

Tässä viimeisten parin viikon aikana olen ”menettänyt” pari vanhaa asiakasta. Kumpikaan ei irtisanonut palvelusopimusta, he vaan siirtyivät toiselle palvelulle ja viime vuoden lopulla pari asiakasta irtisanoivat…

Sijoittamisen syitä on monia – tärkeintä on

Olemme kaikki todennäköisesti sijoittajia jollain tasolla. Omistusasunto on sijoitus ja eläkkeemme rahoitetaan sijoitustuotoilla. Pankki sijoittaa varamme uudelleen. Töiden vähentämisellä sijoitetaan vapaa-aikaan ja…

Analytiikalla voidaan tehostaa toimintaa ja kilpailukykyä

Data ja liiketoiminta-analytiikka ovat avainasemassa digitalisaation hyödyntämisessä ja muodostavat kilpailuetua monissa yrityksissä eri toimialoilla, myös yksityisellä sosiaali- ja terveyssektorilla. Toiminnan…

CBD:n monet vaiheet

CBD:tä sisältävien tuotteiden laillinen asema on kokenut vuosien varrella monia muutoksia. Siinä missä valmistajia, jälleenmyyjiä ja kuluttajia ovat hämmentäneet muuttuvat säädökset, on CBD tuotteiden, kuten CBD öljy…

Yrityskehitys: kasvu ja liikevaihto

Millä tavoin yritys voi kasvaa? Siihen on monta väylää, joista nopein on yritysostojen tie, mutta se vaatii yritykseltä isoa kassaa. Toinen pidempi tie lienee tuote- ja palvelukehitys, jonka kehityskulut voivat vaatia…

Sijoittamassa kryptoihin?

Oletko harkinnut viime aikoina kryptoihin sijoittamista? Ne ovat melkoisen tuulisia, eli eri kryptovaluuttojen kurssit heittelevät joka päivä, ja oikeasti sijoittaminen kryptoihin vaatii aktiivisuutta, aikaa ja…

Yllätysten ajassa tarvitaan yhä enemmän heikkojen

Jotain outoa, ihmeellistä ja jopa pöyristyttävää? Kyllä, ja myös jotain hyvin arkista. Sitran julkaisema uusi selvitys Heikot signaalit 2022 – tarinoita tulevaisuuksista kokoaa muutoksen ensioireita eli heikkoja…

Oman pääoman ja vieraspääoman ero

Löysimme tämän hyvän kirjoituksen rahoittaja.fi eli nykyisen Corona Capitalin artikkeleista, ja päätimme jakaa sen myös täällä luettavaksi. Oman pääomanja vieraspääoman käsite on hyvä tietää, sillä monesti yrittäjä ei…

Sivustot teemme 90% Wordpress alustalle ja opastamme asiakkaalle päivitykset

Me ylläpidämme teknistä pohjaa ja tietoturva-asetuksia

Lainan ottaminen ei ole häpeällistä. Katso tästä 5 hyväksyttyä syytä ottaa lainaa

Useimmat suomalaiset ottavat lainaa jossakin vaiheessa elämäänsä. Se ei siis ole millään muotoa häpeällistä tai edes erikoista. Lainaa ottaessa on...

Faktoja yrityslainasta – mitä tuoreen yrittäjän on otettava huomioon?

Yrityslaina on monen menestyneen yrityksen pohjana Suomessakin. Kaikki eivät kuitenkaan tutustu lainaan saatika yrittäjyyteen sen kummemmin ennen syvään päähän hyppäämistä....

Massamainonta ja kaupunkilehdet

Suomessa on totuttu, että pienilläkin paikkakunnilla on omat kaupunkilehtensä – ilmaisjakelulehdet, jotka jaetaan alueellisesti kaikkiin postilaatikoihin, jotka vain ottavat mainokset...

Mobiilimarkkinointi Suomessa

Monet kansainvälisten sovellusten hienot ominaisuudet, sosiaalisen median hienostelut ja Googlen ominaisuudet eivät pääse täysin vauhtiin Suomessa. Suomi nimittäin on kohdealueena...

Affiliate-markkinointi osana omaa arkea

Olet varmasti kuullut näistä erilaista mainosverkostoista, ja markkinointiverkostoista, joita kutsutaan affiliaateiksi, eli alihankkijoiksi – kyse on nykyaikaisesta provisiomyynnistä, missä yksityiset...

Natiiviartikkeli markkinointikeinona – mistä on kyse?

Muutamia vuosia sitten mediassa, myös lehdissä, nähtiin paljon yritysartikkeleita. Niissä yleensä haastateltiin yrityksen henkilöitä ja kerrottiin tarkemmin, mitä yritys tarjoaa...

Mitä ottaa huomioon valittaessa olutta?

Kun astut sisään kauppaan, jopa henkilöllä, joka on maistanut useita eri oluita, on usein kysymyksiä olutvalikoimasta. Nykyään on melko paljon...

Myyntifunneli – anteeksi mitä?

Oma markkinointialan urani alkoi 80-luvun lopulla ilman varsinaista opiskelua tai kokemusta. Se alkoi halusta tehdä, ei suunnitella, ei opiskella. Opiskelut...

Baarijakkaroilla tyylikkyyttä keittiöön

Keittiö on tunnetusti kodin sydän, jonne asukkaat kerääntyvät mielellään viettämään aikaa. Sinne kokoonnutaan oleskelemaan ruoanlaiton yhteydessä ja sen viihtyvyys on...

Vaatemerkinnät markkinoinnissa ja myynnissä

Se, että yrityksen henkilöstöllä on selvästi asiakkaista erottuvat vaatteet on monesti asiakkaille tärkeätä – tilanteet, joissa tarvitaan apua, ovat helpompia...