Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi
Me tuotamme tekstiä, haastatteluita, kuvia, videota - kerran tai sopimuksella, suomeksi.
Tutustu meihin
Tuotamme artikkeleita yli 80 suomalaiselle sivustolle ja foorumille.
Tutustu meihin
Koulutamme, opastamme ja kurssitamme - yksittäin tai ryhmissä.
Tutustu meihin
Teemme paljon töitä pienten kanssa, meiltä saat pakettiratkaisun juuri sinulle.
Tutustu meihin

Miksi tilaisit meiltä

Kokemusta markkinoinnista

Me emme katoa kesken projektin ja uskallamme sanoa mielipiteemme suoraan.

Tuotamme sisältömarkkinointia

Emme ole halvin, mutta emme myöskään laskuta turhasta. Pidämme hintamme kohtuullisena myös pienille yrityksille.

Satoja asiakkaita

Jos referenssejä kaipaat, me voimme sellaisia listata kymmeniä. Emme kuitenkaan niitä kaikkia täällä sivustolla listaile.

Luotettava sisältökumppani

Meihin voit luottaa aurinkoisella ja sateisellakin säällä. Olemme arkisin hyvin saatavilla ja teemme tilatut työt nopeasti.

Vuosien kokemuksella

Koulutamme ja opiskelemme aina lisää- emme ole koskaan valmiita. Jos haluat omalle porukallesi koulutusta, kysy mitä voimme tarjota

Opimme aina lisää

Vanha printti, uusi digi - kysy, me autamme. Opimme myös paljon tehdessämme uusien asiakkaiden kanssa.

Natiiviartikkeli markkinointikeinona – mistä on kyse?

Muutamia vuosia sitten mediassa, myös lehdissä, nähtiin paljon yritysartikkeleita. Niissä yleensä haastateltiin yrityksen henkilöitä ja kerrottiin tarkemmin, mitä yritys tarjoaa ja tekee – nämä olivat yleensä …

Mitä ottaa huomioon valittaessa olutta?

Kun astut sisään kauppaan, jopa henkilöllä, joka on maistanut useita eri oluita, on usein kysymyksiä olutvalikoimasta. Nykyään on melko paljon olutmerkkejä ja -lajikkeita. Siksi on useita tekijöitä, jotka on otettava …

Myyntifunneli – anteeksi mitä?

Oma markkinointialan urani alkoi 80-luvun lopulla ilman varsinaista opiskelua tai kokemusta. Se alkoi halusta tehdä, ei suunnitella, ei opiskella. Opiskelut tulivat alalle sitten myöhemmin, ja kokemusta olen saanut …

Baarijakkaroilla tyylikkyyttä keittiöön

Keittiö on tunnetusti kodin sydän, jonne asukkaat kerääntyvät mielellään viettämään aikaa. Sinne kokoonnutaan oleskelemaan ruoanlaiton yhteydessä ja sen viihtyvyys on erittäin tärkeää. Viihtyvyyttä voi lisätä monella …

Vaatemerkinnät markkinoinnissa ja myynnissä

Se, että yrityksen henkilöstöllä on selvästi asiakkaista erottuvat vaatteet on monesti asiakkaille tärkeätä – tilanteet, joissa tarvitaan apua, ovat helpompia selvittää asiakkaan tunnistaessa henkilökunnan. …

Mikä viini sopii kanan kanssa?

Viinien ystäville olennaista tietoa on, että millainen juoma soveltuu erilaisiin tilanteisiin. On olemassa kevyempiä viinejä, raskaampia viinejä, seurustelu viinejä sekä monia muita erilaisia viinejä. Toisinaan ihmiset …

Uusilla ikkunateipeillä lisää asiakkaita ja lisäää

Ikkunateippauksella on parikin tehtävää. Toisaalta sen pitää kertoa ohikulkeville, että kyseisessä liiketilassa on toimintaa, ja toisaalta saada osa niistä ohikulkijoista tulemaan ovesta sisään. Miten se sitten saadaan …

Google ja hakukoneystävälliset kotisivut

Onko sinulle tarjottu suoraan tai esimerkiksi sosiaalisen median mainosten kautta Google- ja hakukoneystävällisiä kotisivuja? Tiedätkö, mitä olet ostamasta, tai mistä oikeastaan on kyse? Internet tuli ryminällä jo …

Pääsiäismarkkinoille verkossa

Pääsiäisen aika on edessä ja kaupat ovat täynnä kaikkea pääsiäiseen liittyvää. Tämä artikkelimme pääsiäismarkkinoista ei itseasiassa liity millään tavalla pääsiäisen, kuin ajallisesti. Nimittäin vaikka edustamme …

Vakuudettomien lainojen myytit

Vakuudettomien lainojen myytit ovat kasvaneet viime vuosina. Vakuudettomiin lainoihin liittyy kuitenkin edelleen monia väärinkäsityksiä, jotka voivat estää ihmisiä ottamasta lainaa tai saada heidät tekemään huonoja …

Visuaalisuuden markkinoinnin merkitys korostuu

Visuaalinen markkinointi on erittäin tärkeä aspekti nykymaailman verkkokaupoissa, ja sen merkitystä ei sovi jättää vähemmälle huomiolle. Visuaalinen markkinointi verkokaupassa tarkoittaa kaikkia niitä elementtejä, jotka …

Mainoslahja on hauska tapa muistaa asiakasta

Mainoslahjat ovat yrityksen antamia lahjoja, joilla muistetaan työntekijöitä, asiakkaita ja yhteistyökumppaneita. Lahjan arvo ja sisältö vaihtelevat tarkoituksesta riippuen, mutta se voi parhaassa tapauksessa olla …

Sivustot teemme 90% Wordpress alustalle ja opastamme asiakkaalle päivitykset

Me ylläpidämme teknistä pohjaa ja tietoturva-asetuksia

Natiiviartikkeli markkinointikeinona – mistä on kyse?

Muutamia vuosia sitten mediassa, myös lehdissä, nähtiin paljon yritysartikkeleita. Niissä yleensä haastateltiin yrityksen henkilöitä ja kerrottiin tarkemmin, mitä yritys tarjoaa...

Mitä ottaa huomioon valittaessa olutta?

Kun astut sisään kauppaan, jopa henkilöllä, joka on maistanut useita eri oluita, on usein kysymyksiä olutvalikoimasta. Nykyään on melko paljon...

Myyntifunneli – anteeksi mitä?

Oma markkinointialan urani alkoi 80-luvun lopulla ilman varsinaista opiskelua tai kokemusta. Se alkoi halusta tehdä, ei suunnitella, ei opiskella. Opiskelut...

Baarijakkaroilla tyylikkyyttä keittiöön

Keittiö on tunnetusti kodin sydän, jonne asukkaat kerääntyvät mielellään viettämään aikaa. Sinne kokoonnutaan oleskelemaan ruoanlaiton yhteydessä ja sen viihtyvyys on...

Vaatemerkinnät markkinoinnissa ja myynnissä

Se, että yrityksen henkilöstöllä on selvästi asiakkaista erottuvat vaatteet on monesti asiakkaille tärkeätä – tilanteet, joissa tarvitaan apua, ovat helpompia...

Mikä viini sopii kanan kanssa?

Viinien ystäville olennaista tietoa on, että millainen juoma soveltuu erilaisiin tilanteisiin. On olemassa kevyempiä viinejä, raskaampia viinejä, seurustelu viinejä sekä...

Uusilla ikkunateipeillä lisää asiakkaita ja lisää myyntiä

Ikkunateippauksella on parikin tehtävää. Toisaalta sen pitää kertoa ohikulkeville, että kyseisessä liiketilassa on toimintaa, ja toisaalta saada osa niistä ohikulkijoista...

Google ja hakukoneystävälliset kotisivut

Onko sinulle tarjottu suoraan tai esimerkiksi sosiaalisen median mainosten kautta Google- ja hakukoneystävällisiä kotisivuja? Tiedätkö, mitä olet ostamasta, tai mistä...

Pääsiäismarkkinoille verkossa

Pääsiäisen aika on edessä ja kaupat ovat täynnä kaikkea pääsiäiseen liittyvää. Tämä artikkelimme pääsiäismarkkinoista ei itseasiassa liity millään tavalla pääsiäisen,...

Vakuudettomien lainojen myytit

Vakuudettomien lainojen myytit ovat kasvaneet viime vuosina. Vakuudettomiin lainoihin liittyy kuitenkin edelleen monia väärinkäsityksiä, jotka voivat estää ihmisiä ottamasta lainaa...