Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi
Me tuotamme tekstiä, haastatteluita, kuvia, videota - kerran tai sopimuksella, suomeksi.
Tutustu meihin
Tuotamme artikkeleita yli 80 suomalaiselle sivustolle ja foorumille.
Tutustu meihin
Koulutamme, opastamme ja kurssitamme - yksittäin tai ryhmissä.
Tutustu meihin
Teemme paljon töitä pienten kanssa, meiltä saat pakettiratkaisun juuri sinulle.
Tutustu meihin

Miksi tilaisit meiltä

Kokemusta markkinoinnista

Me emme katoa kesken projektin ja uskallamme sanoa mielipiteemme suoraan.

Tuotamme sisältömarkkinointia

Emme ole halvin, mutta emme myöskään laskuta turhasta. Pidämme hintamme kohtuullisena myös pienille yrityksille.

Satoja asiakkaita

Jos referenssejä kaipaat, me voimme sellaisia listata kymmeniä. Emme kuitenkaan niitä kaikkia täällä sivustolla listaile.

Luotettava sisältökumppani

Meihin voit luottaa aurinkoisella ja sateisellakin säällä. Olemme arkisin hyvin saatavilla ja teemme tilatut työt nopeasti.

Vuosien kokemuksella

Koulutamme ja opiskelemme aina lisää- emme ole koskaan valmiita. Jos haluat omalle porukallesi koulutusta, kysy mitä voimme tarjota

Opimme aina lisää

Vanha printti, uusi digi - kysy, me autamme. Opimme myös paljon tehdessämme uusien asiakkaiden kanssa.

E-urheilu väylänä tavoittaa nuoret aikuiset kohderyhmä

E-urheilun nousu ja sen suosio nuorten aikuisten keskuudessa E-urheilu eli elektroninen urheilu on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisesti. Monille nuorille aikuisille e-urheilu ei ole pelkkä harrastus, vaan elämäntapa…

Optimoitu hakukoneoptimointi (SEO) verkkokaupan näkyvyyden

Hakukoneoptimointi (SEO) on olennainen osa verkkokaupan menestystä. SEO:n avulla yritykset voivat parantaa sivustonsa näkyvyyttä hakukoneissa, kuten Googlessa, ja näin houkutella enemmän kävijöitä ja potentiaalisia…

Sosiaalisen median vaikutus verkkokaupan menestykseen

Sosiaalinen media on noussut keskeiseksi osaksi digitaalista markkinointia ja sen merkitys verkkokaupan menestykselle on kasvanut merkittävästi viime vuosina. Alustat, kuten Facebook, Instagram, Twitter ja LinkedIn, ovat…
startup

Kohdennettu markkinointi verkkokaupoissa: Kuinka parantaa

Kohdennettu markkinointi on olennainen osa verkkokaupan menestystä, tarjoten yrityksille mahdollisuuden houkutella, sitouttaa ja säilyttää asiakkaita ainutlaatuisella tavalla. Tässä artikkelissa keskustelemme erilaisista…

Asiakaskeskeinen lähestymistapa: Miten parantaa

1. Johdanto asiakaskeskeisyyteen Asiakaskeskeinen lähestymistapa on yksi tärkeimmistä elementeistä menestyvän markkinoinnin rakentamisessa. Sen ytimessä on ajatus siitä, että kaikki yrityksen toiminnot, mukaan lukien…

Markkinoinnin analysointi ja onnistumisen mittaus: Avaimet

I. Johdanto markkinoinnin analysoinnin merkitykseen Markkinoinnin analysointi ja onnistumisen mittaus ovat välttämättömiä elementtejä tehokkaan markkinointistrategian kehittämisessä ja optimoinnissa. Ilman tarkkaa tietoa…
startup

Tehokkaat markkinointistrategiat: Vinkkejä yrityksen

Yrityksen menestyminen ja kasvu ovat vahvasti sidoksissa tehokkaaseen markkinointiin. Oikein suunnitellut ja toteutetut markkinointistrategiat voivat auttaa yritystä tavoittamaan uusia asiakkaita, kasvattamaan myyntiä ja…

Ajanhallinta ja työajan rajaaminen etätöissä – Katso

Ajanhallinnan tärkeys etätyössä Etätyössä on erityisen tärkeää hallita aikaa tehokkaasti ja pitää työ ja vapaa-aika tasapainossa. Hyvä ajanhallinta auttaa parantamaan tuottavuutta, vähentää stressiä ja mahdollistaa aikaa…

Siirsimme sivustomme toiselle palvelimelle –

Miten tämä on mahdollista? No, irtisanoimme domainin edelliseltä toimittajalta siirtäksemme tämän sivuston muiden sivustojemme kanssa samalle palveluntarjoajalle – parempien palveluiden pariin. Irtisanoimme…

Luomu ja luomutuotannon tulevaisuus – Kasvavaä

Kuluttajien terveystietoisuus ja ympäristötietoisuus ovat kasvaneet merkittävästi viime vuosina se tarkoittaa hyvää luomutuotteille. Yhä useammat ihmiset haluavat syödä ravinteikasta ruokaa, joka on tuotettu kestävällä…

Yrityksen arjen vinkit – Tehokkuutta ja sujuvuutta p

Oletko miettinyt tai etsinyt netistä samanlaista sivua kuin Pirkan niksipirkka, mutta et halua kuitenkaan mennä Marttojen sivuille, nyt on tarjolla vinkkipartio.fi sivusto, joka tarjoilee vinkkejä arkeen, mutta millaisia…

Verkkokaupan markkinointi dropshipping-toiminnan kanssa

Verkkokaupan markkinointi on erittäin tärkeää, jotta dropshipping-toiminta voi menestyä. Tässä on joitakin vinkkejä verkkokaupan markkinointiin dropshipping-toiminnan kanssa: Yhteenvetona, verkkokaupan markkinointi on…

Sivustot teemme 90% Wordpress alustalle ja opastamme asiakkaalle päivitykset

Me ylläpidämme teknistä pohjaa ja tietoturva-asetuksia

Ulkoisten linkkien hankinta ja Googlen mahdollinen rangaistus

Ulkoisten linkkien hankinta on tärkeä osa verkkosivustojen hakukoneoptimointia (SEO). Ne voivat auttaa parantamaan verkkosivuston näkyvyyttä ja uskottavuutta hakutuloksissa. Kuitenkin, jos...

Asiakkaat ja kohderyhmäjaottelu – kaikki asiakkaat eivät ole samanarvoisia

Asiakkaat ja kohderyhmäjaottelu – kaikki asiakkaat eivät ole samanarvoisia Kun yritys ymmärtää, että kaikki asiakkaat eivät ole samanarvoisia, se voi...

9 kysymystä pienen yrityksen markkinoinnista ja 9 vastausta kysymyksiin

1 Miksi markkinointi on tärkeää pienille yrityksille? Markkinointi on elintärkeää pienille yrityksille, sillä se auttaa kasvattamaan bränditietoisuutta, houkuttelemaan uusia asiakkaita...

E-urheilu väylänä tavoittaa nuoret aikuiset kohderyhmänä

E-urheilun nousu ja sen suosio nuorten aikuisten keskuudessa E-urheilu eli elektroninen urheilu on viime vuosina kasvanut räjähdysmäisesti. Monille nuorille aikuisille...

Optimoitu hakukoneoptimointi (SEO) verkkokaupan näkyvyyden parantamiseksi

Hakukoneoptimointi (SEO) on olennainen osa verkkokaupan menestystä. SEO:n avulla yritykset voivat parantaa sivustonsa näkyvyyttä hakukoneissa, kuten Googlessa, ja näin houkutella...

Sosiaalisen median vaikutus verkkokaupan menestykseen

Sosiaalinen media on noussut keskeiseksi osaksi digitaalista markkinointia ja sen merkitys verkkokaupan menestykselle on kasvanut merkittävästi viime vuosina. Alustat, kuten...

startup

Kohdennettu markkinointi verkkokaupoissa: Kuinka parantaa konversiota ja asiakasuskollisuutta

Kohdennettu markkinointi on olennainen osa verkkokaupan menestystä, tarjoten yrityksille mahdollisuuden houkutella, sitouttaa ja säilyttää asiakkaita ainutlaatuisella tavalla. Tässä artikkelissa keskustelemme...

Asiakaskeskeinen lähestymistapa: Miten parantaa markkinointia huomioimalla asiakkaiden tarpeet

1. Johdanto asiakaskeskeisyyteen Asiakaskeskeinen lähestymistapa on yksi tärkeimmistä elementeistä menestyvän markkinoinnin rakentamisessa. Sen ytimessä on ajatus siitä, että kaikki yrityksen...

Markkinoinnin analysointi ja onnistumisen mittaus: Avaimet markkinointistrategian optimointiin

I. Johdanto markkinoinnin analysoinnin merkitykseen Markkinoinnin analysointi ja onnistumisen mittaus ovat välttämättömiä elementtejä tehokkaan markkinointistrategian kehittämisessä ja optimoinnissa. Ilman tarkkaa...