Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi
Me tuotamme tekstiä, haastatteluita, kuvia, videota - kerran tai sopimuksella, suomeksi.
Tutustu meihin
Tuotamme artikkeleita yli 30 suomalaiselle sivustolle ja foorumille.
Tutustu meihin
Koulutamme, opastamme ja kurssitamme - yksittäin tai ryhmissä.
Tutustu meihin
Teemme paljon töitä pienten kanssa, meiltä saat pakettiratkaisun juuri sinulle.
Tutustu meihin

Miksi tilaisit meiltä

Kokemusta markkinoinnista

Me emme katoa kesken projektin ja uskallamme sanoa mielipiteemme suoraan.

Tuotamme sisältömarkkinointia

Emme ole halvin, mutta emme myöskään laskuta turhasta. Pidämme hintamme kohtuullisena myös pienille yrityksille.

Satoja asiakkaita

Jos referenssejä kaipaat, me voimme sellaisia listata kymmeniä. Emme kuitenkaan niitä kaikkia täällä sivustolla listaile.

Luotettava sisältökumppani

Meihin voit luottaa aurinkoisella ja sateisellakin säällä. Olemme arkisin hyvin saatavilla ja teemme tilatut työt nopeasti.

Vuosien kokemuksella

Koulutamme ja opiskelemme aina lisää- emme ole koskaan valmiita. Jos haluat omalle porukallesi koulutusta, kysy mitä voimme tarjota

Opimme aina lisää

Vanha printti, uusi digi - kysy, me autamme. Opimme myös paljon tehdessämme uusien asiakkaiden kanssa.

Sivustot teemme 90% Wordpress alustalle ja opastamme asiakkaalle päivitykset

Me ylläpidämme teknistä pohjaa ja tietoturva-asetuksia

Käyttäjäystävällisyys on nettikasinoiden avain menestykseen

Kasinoalan kilpailu on kovaa, ja joukosta voi erottua monella tapaa. Pelaajat kuitenkin viihtyvät varmimmin kasinolla, mikäli sen perusasiat ovat kunnossa....

Mikä on natiiviartikkeli?

Muutama päivä sitten laitoin LinkedInin omalle seinälle kommentin, jossa kerroin joku päivä kertovani, mitä tarkoittaa natiiviartikkeli. Kirjoitan siis omasta lähtökohdastani...

Natiiviartikkeleita laina-asioista, matkailusta, tuotteista, palveluista

Me kirjoitamme asiakkaillemme artikkeleita, natiiviartikkeleita, ja julkaisemme niitä erilaisilla teemasivustoilla. Asiakkainamme ovat niin sisustusyritykset, kansainväliset kasinot, rakennusliikkeet, autoiluala, matkustus kun...

Kettujen natiiviartikkeleita

Olen useasti aiemminkin kertonut kuinka ja mistä kaikki alkoi, ja jos voisin, niin kiittäisin ala-asteen opettajaani, siitä että antoi minun...

Mediatutkimus selvitti kuluttajakäyttäytymisen muutosta

Miten media-ala voi kääntää digitalisaation uhat mahdollisuuksiksi ja viime kädessä euroiksi? Tätä kysymystä Taloustutkimus Oy on selvittänyt Arvaton toimeksiannosta. Sisällön...

Paikallisesta näkyvyydestä ja mainonnasta

Jokaisen yrityksen tulisi näkyä positiivisesti jossain ja yritystoimintaan liittyy olennaisena osana liiketoiminnan kannattavuus. Me Kettu Markkinoinnissa ja Kettu Julkaisuissa tuotamme...

Tärkein tehtäväsi: brändää itsesi tehokkaasti unelmatyöpaikkasi saavuttamiseksi

Etsitkö unelmaduunia? Kaipaatko jotain parempaa tämänhetkiseen tylsään arkeesi verrattuna? Nykypäivän nopeasti muuttuvassa työelämässä on yhä tärkeämpää osata markkinoida myös omaa...

Markkinointi on ensisijaisen tärkeää nettikasinoille

Nykyään yhä useampi Suomalainen valitsee nettikasinon perinteisten kasinoiden sijaan – eikä syyttä. Nettikasinot ja mobiilikasinot ovat kasvattaneet suosiotaan tasaiseen tahtiin...

Miksi lehtimainonta vielä toimii?

Nykyään saa kuulla monesta paikasta ja monelta yrittäjältä että lehtimainonta ei toimi. Samalla saadaan toisaalta kuulla, että Facebook kuolee ja...

Mobiili-internetin, online-videon ja sosiaalisen median kuluttaminen Suomessa kasvoivat räjähdysmäisesti

Markkinointiviestintäkonserni Dentsu Aegis Networkin tekemän Consumer Connection System (CCS) -tutkimuksen mukaan suomalaisten mobiilinetin ja sosiaalisen median käyttö on hurjassa kasvussa....