Uutiset

Onko yrityksesi toiminta digissä eli tikissä?

Tässä yksi syy sille mitä teemme ja miksi….. ”Yritysten digitaalinen kehitys on kansakunnan kohtalon kannalta ydinkysymyksiä”, sanoo Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen. Tämä tänään lukeamani uutinen sai minut jälleen kirjoittamaan, sillä me yritämme oman osaamisemme kautta tarjota digitaalisen markkinoinnin ja Lue lisää…

Nettimarkkinoinnin monet kanavat

Vielä muutama vuosi sitten internetmarkkinointi oli erilaisten bannereiden laittamista sivustoille. Oli yksinkertaisia still-kuvia ja mitä monimutkaisempia kuva-animaatioita ja yhä vieläkin erilaiset banner-eli kuvamainokset ovat laajalti käytössä nettimarkkinoinnissa ja nettimainonnassa. Mutta yhä useampi netin käyttäjä on ladannut ja asentanut selaimiinsa erilaisia Lue lisää…

Yritysten internet kotisivut ja yritysten SOME 2017

Paljon on muuttunut internetissä 25 vuodessa Ennen kaikki koodattiin ”käsin” alusta loppuun, nykyään käytetään pitkälti valmiita osioita ja kootaan legotaloja Elettiin 1990-luvun puolta väliä ja internet oli rantautunut Suomeen, kännyköillä läheteltiin tekstiviestejä ja yrityksissä liideltiin digiajan ensimmäisillä aalloilla. Hämeenlinnassa alunperin Lue lisää…

Nordeasta monipuolisesti palvelua myös maatalousyrittäjille

Vihdin Nordean yrityksen pankkineuvoja Tarja Pasonen sekä Nordean alueellinen maatalousasiantuntija Erik Puttaa kävivät maatalousyrittäjän palveluita läpi Lohjan konttorilla Nordean konttoriverkosto kattaa sopivasti Lännen Helmen jakelualueen konttoreilla Tammisaaressa, Karjaalla, Lohjalla ja Vihdissä. Näillä konttoreilla Nordea pystyy palvelemaan kaikkia asiakkaitaan alueellisesti ja Lue lisää…

Sisällöntuotantoa työnä

Välillä oikein ihmettelen, miten olen päätynyt nykyiseen työhöni. Tottapuhuen niin varmaan ihmettelisi ala-asteen opettajanikin, joka laittoi minut aina kirjoittamaan vihkoon tarinoita, jotten häiritsisi muita tunneilla – ei niissä tarinoissa kyllä ollut päätä eikä häntää. Niin siinä vain on käynyt, että Lue lisää…

Vuosi 2017

Kettu Markkinointi syntyi ER-tuki Tmi:stä, joka taasen syntyi Markkinointipalvelu AdFox Oy:stä, ja nämä kaikki yritykset ovat olleet Kari Oksasen yrityksiä. Sitä kautta voidaan sanoa, että ketut tekivät ensimmäiset kotisivunsa jo ennen Googlea, aikajaksona, joilloin päähakukoneet olivat Altavista, Lycos ja Yahoo. Lue lisää…

Suomalaiset suhtautuvat mainontaan myönteisesti

Tämä artikkeli on julkaistu JULKAISIJA lehdessä 24.1.2017, mutta tämän olemme todenneet myös omassa toiminnassamme. Lähes kaksi kolmasosaa (64 %) suomalaisista 18-vuotta täyttäneistä suhtautuu mainontaan myönteisesti. Ikäryhmittäin myönteisimmin mainontaan suhtautuvat 65-vuotta täyttäneet (77 %). Tiedot perustuvat IRO Researchin Mainonnan Neuvottelukunnan toimeksiannosta Lue lisää…

Yrityksen kotisivut ja niiden toiminnallisuus

Kettu Markkinointi ja meidän tiimimme, on tehnyt kotisivuja jo 90-luvulta eli viime vuosituhannelta lähtien. Tällä hetkellä ylläpidämme noin sataa sivustoa eri palvelimilla (eli emme itse ylläpidä palvelimia – ne luotamme toimittajillemme). Kettu Markkinoinnin perusajatuksena on kaikessa toiminnassamme toimia asiakkaamme etujen Lue lisää…