Markkinointia ja sisällöntuotantoa
myynti@kettumarkkinointi.fi
Me tuotamme tekstiä, haastatteluita, kuvia, videota - kerran tai sopimuksella, suomeksi.
Tutustu meihin
Tuotamme artikkeleita yli 80 suomalaiselle sivustolle ja foorumille.
Tutustu meihin
Koulutamme, opastamme ja kurssitamme - yksittäin tai ryhmissä.
Tutustu meihin
Teemme paljon töitä pienten kanssa, meiltä saat pakettiratkaisun juuri sinulle.
Tutustu meihin

Miksi tilaisit meiltä

Kokemusta markkinoinnista

Me emme katoa kesken projektin ja uskallamme sanoa mielipiteemme suoraan.

Tuotamme sisältömarkkinointia

Emme ole halvin, mutta emme myöskään laskuta turhasta. Pidämme hintamme kohtuullisena myös pienille yrityksille.

Satoja asiakkaita

Jos referenssejä kaipaat, me voimme sellaisia listata kymmeniä. Emme kuitenkaan niitä kaikkia täällä sivustolla listaile.

Luotettava sisältökumppani

Meihin voit luottaa aurinkoisella ja sateisellakin säällä. Olemme arkisin hyvin saatavilla ja teemme tilatut työt nopeasti.

Vuosien kokemuksella

Koulutamme ja opiskelemme aina lisää- emme ole koskaan valmiita. Jos haluat omalle porukallesi koulutusta, kysy mitä voimme tarjota

Opimme aina lisää

Vanha printti, uusi digi - kysy, me autamme. Opimme myös paljon tehdessämme uusien asiakkaiden kanssa.

Viisi neuvoa täydelliseen Facebook mainoskuvaan

Kun lähestyt haluamaasi yleisöä sosiaalisessa mediassa kannattaa aina varmistaa se, että kuvasi ovat laadukkaita. Laadukkaiden kuvien avulla varmistut siitä, että lukijasi huomio suuntautuu kohti kuvaa välittömästi…

Markkinoinnin perusteet – viisi vinkkiä yrittäjille

Olin jälleen eilen kouluttamassa yrittäjiä heidän istuessaan Yksin-Yrittäjä-Akatemian tunneilla ja aiheena oli tällä kertaa markkinoinnin ja myynnin perusteet. Iltapäivä meni rattoisesti markkinoinnin perusteiden…

Urheiluturnaukset ja vedonlyöntifirmojen sponsorointi

Kansainvälisesti urheiluvedonlyöntiin liittyvät operaattorit ovat vahvasti esillä erilaisissa urheilutapahtumissa ja liigoissa. Esimerkiksi Englannin valioliigassa ja Espanjan La Ligassa kuten monissa muissakin Euroopan…

Affiliate-markkinointi

Kilpailu nettikasinomarkkinoilla käy kuumempana kuin koskaan, ja lukemattomien toimijoiden joukosta voi olla vaikea erottua. Uudenlaiset innovaatiot, upeat pelisivustot ja entistä houkuttelevammat bonukset saattavat…

Markkinointi sen suunnitelmallisuus 2020

Uusi vuosi on aivan ovella ja on jo aika tehdä ensi vuoden markkinointibudjetteja ja suunnitelmia. Näin marraskuussa alkaa olla jo viimeisiä hetkiä niille ja siksi katsommekin nyt hieman tulevan vuoden markkinointia ja…

Kansainvälisyys vs. kotimaisuus

Suomi on osa Eurooppaa, halusimme sitä tai emme. Varsinkin valtiolla on välillä vaikeata hahmottaa, että liikkuminen on Euroopassa vapaata ja netissä sitäkin vapaampaa. Markkinoinnissa tämän huomaa monella alalla, mutta…

Yrityksen kotisivujen kehityssuunnitelma

Onko teillä yritys ja sillä kotisivut? Onko käynyt niin, että kun olette ne kertaalleen tehneet ja laittaneet näkyville, sivustolle ei ole sen jälkeen tehty mitään? Ei hätää, tilanne on kuvatunlainen useimmalla…

Myynnin ja markkinoinnin ammattilainen tasapainoilee työn

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset onnistuvat sovittamaan työnsä ja muun elämänsä pääsääntöisesti hyvin yhteen. Perhetilanne ja sukupuoli vaikuttavat kuitenkin edelleen työntekijän ja -hakijan työelämässä saamaan…

Markkinointi 2020 luvulla

Nyt ollaan vähitellen siirtymässä uudelle vuosikymmenelle ja on aika katsoa mitä markkinointikentässä tapahtui menneellä vuosikymmenellä ja luoda ajatuksia kohti tulevaa vuosikymmentä. Markkinoinnin tekijöiden silmissä…

Miksi mainoskanavien monipuolisuus on vain hyvä asia?

Mainonnalla on olemassa lukuisia erilaisia muotoja, joista tunnetuin lienee kuitenkin perinteisen mediamainonnan muoto – painettu media eli printtimedia. Printtimediaa toteutetaan sanoma-, aikakausi- ilmaisjakelu…

Promot, bonukset ja nettikauppa

Alennukset ovat hyvin tärkeitä, niin myynnin kuin myös markkinoinnin puolesta. Palvelusta taikka tuotteesta riippumatta, löytyy jokaiselle aina jostakin jonkin sortin alennus. Vuosien mittaan alennukset ovat kehittyneet…

Suomalaiset ja autoilu

Vaikka tämä sivu, jolla juuri olet ei ole autoiluun liittyvä, autot liittyvät kyllä Suomeen. Suomi on kohtuullisen harvaan asuttu maa ja Euroopan mittakaavassa meillä asuu aika vähän ihmisiä. Siitä johtuu että maassamme…

Sivustot teemme 90% Wordpress alustalle ja opastamme asiakkaalle päivitykset

Me ylläpidämme teknistä pohjaa ja tietoturva-asetuksia

Tutkimus: Pelkkä mainosten survominen someen ei riitä – asiakkaan sitoutumisarvo kasvaa vuorovaikutuksesta

Yrityksen kannattaa keskittyä vuorovaikutukseen ja yhteyksien luomiseen sosiaalisen median markkinointistrategiassaan, sillä se lisää asiakkaan sitoutumisarvoa, ilmenee uudesta Vaasan yliopiston tutkimuksesta....

Bingomarkkinointi 20-luvulla

Jos olet niin sanottua vanhempaa ikäpolvea, muistat vielä suomalaiset bingohallit. Niitä oli vielä 90-luvulla satoja ympäri Suomea. Miksi bingohallit yksi...

Hakukoneoptimoi sivustosi myynnin kasvattamiseksi – parhaat vinkit

Jokaisen yrityksen selviytyminen ja menestyminen riippuu niiden myyntiluvuista, ja tänä päivänä myynnin lisääminen edellyttää vahvaa digitaalista läsnäoloa. Vuonna 2017 sähköisen...

Markkinointiin voimaa paikallisesti

Facebookissa voi mainostaa ilmaiseksi, nettisivut pitää saada satasella. Lehtimainonta ei toimi. Edellä mainitut lauseet ovat kutakuinkin joka viikkoisia, joita me...

Ravintolamarkkinointi ja kesä 2020

Ravintoloiden toimintaympäristö on kokenut tänä keväänä melkoisia muutoksia, kun ravintolat olivat välillä myös täysin kiinni, ja sitten avoimina takeaway toimituksiin....

Uusia tuulia hakemassa

Vuosi 2020 on tuonut tullessaan meidän arkeemme todellakin paljon uutta. Arkea ja työtämme on rajoitettu ja joillekin se on tarkoittanut...

Vastuullisuus markkinointikeinona

Vastuullisuus on tullut vähitellen entistä monipuolisemmin esiin myös yritysten markkinoinnissa. Isoilla pörssiyhtiöillä se on ollut siellä jo pidemmän aikaa, mutta...

Kolme uutta mielenkiintoista markkinointikohdetta 2020

Aina silloin tällöin eteen tulee uusia ja mielenkiintoisia tuttavuuksia, markkinointimielessä. Eurooppa, Aasia ja Pohjois-Amerikka sekä Afrikka että Australia ovat selkeästi...

Aloittavan verkkokauppiaan opas – kommentein

Sain tuossa äsken ladattua kyseisen oppaan ja mietin, että samalla kun käyn sen läpi, niin myös kommentoin tänne sen sisällön....

Plant the Seeds, build the Future

Otsikko yksinkertaisesti: mitä tänään aloitat, sen hedelmät saat tulevaisuudessa. Mitä se tarkoittaa meidän alalla? Puhumme nyt sivuston sisällöstä, sivustojen löydettävyydestä...